Bachelorette party

שף פרטי למסיבת רווקות

מחפשות רעיון לחגוג לחברה שלכן את היום שלפני בדרך קצת אחרת? מחפשות דרך מדליקה לחגוג מסיבת רווקות? ליעוז מלול – שף פרטי יארגן יחד אתכם מסיבת רווקות מושלמת, בלופט תל אביבי אורבי מעוצב ויפה, החלל מותאם למהלך המסיבה, האווירה שאותה חיפשתם והתפריט המותאם בדיוק לכם. והכל תחת קורת גג אחת! 

כולן חושבות על "מה נעשה לה למסיבת הרווקות?" מסיבת הרווקת זה אירוע שאף אחת מכן לא תשכח לעולם, במיוחד הכלה, יחד נוכל לארגן את מסיבת הרווקות המושלמת! עם סדנת בישול מדליקה ממטבחים שונים מהעולם לפי בחירתכן.

בא לכן להפתיע בארוחת שף מפנקת? מסיבה סקסולוגית עם בלונים מיוחדים ועוגה מעוצבת? מתי בפעם האחרונה חגגת עם שף למסיבת רווקות צמוד? מסיבת רווקות היא בהחלט ה- אטרקציה מספר אחת לבנות. בנות שמתאגדות ומעוניינות להפיק מסיבה מדליקה – מן הראוי שיבחרו בלופט יוקרתי. קצת אחרת מציע חלל גדול למסיבת רווקות הכולל ארוחת שף, סדנאות בישול, אלכוהול, אבזור, מוזיקה ואווירה תל אביבית משגעת. הלופט יעמוד לשירותכן למשך כל האירוע, מקרן מסך ומערכת הגברה יועמדו לשירותכן, היין יזרום והאוכל הטעים שרק יוסיף לאווירה.

מסיבת רווקות זה אירועי חד פעמי ובהחלט שונה ומיוחד מכל מסיבה אחרת שחגגתן יחד, איזה דרך יותר טובה חגוג יש מלחגוג עם שף פרטי לאירועים שמלווה אתכם בכל שלב ושלב בהפקת האירוע ודואג שאת הערב הזה לא תשכחו לעולם!

עכשיו נשאר רק להתקשר ולתאם תאריך לאירוע.

054-7234670

ליעוז מלול - שף פרטי לאירועים

Call Now Button